Wklejki i wyklejki reklamowe

Wklejki i wyklejki reklamowe

Wklejki i wyklejki wspaniałe dodatki, które świetnie sprawdzają się w indywidualizacji kalendarzy książkowych. Dodatki te umożliwiają zadruk dowolnymi treściami reklamowymi, które po montażu w bloku kalendarza, stają się jego integralną częścią i jednocześnie bardzo efektywną reklamą. Wklejki i wyklejki, to również źródło wątpliwości dla klientów firm zajmujących się realizacją zamówień na firmowe kalendarze książkowe. Dlaczego? Wszystko wynika z podobnego brzmienia nazw wspomnianych dodatków. Czym więc są wklejki i wyklejki i czym się różnią?

Wklejki reklamowe w kalendarzach książkowych

Wklejki to nic innego jak kolejna strona bloku kalendarza. Może się na niej znajdować wszystko czego tylko zażyczy sobie klient – mogą to być dane teleadresowe, informacje o firmie, jej ofercie, jak również o innego rodzaju, istotnych w działalności firmy aspektach. Wklejki mogą być umieszczane w dowolnym miejscu bloku, a do najczęstszych miejsc zaliczają się początek kalendarza (tuż przed pierwszą stroną bloku), lub kilka wklejek umieszczanych przed kolejnymi miesiącami.

Zadruk wklejek może być zarówno jednostronny, jak również dwustronny, a technika druku jest całkowicie zależna od życzenia zamawiającego. W produkcji wklejek najczęściej stosuje się papier offsetowy, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zastosować papier ozdobny lub kredowy, co dodatkowo wyróżni wklejki na tle bloku kalendarza.

Biorąc pod uwagę stosunkowo niską cenę w porównaniu do możliwości jakie wklejki oferują, są to dodatki zdecydowanie warte zainteresowania.

Wyklejki kalendarzy

Wyklejki są tą częścią kalendarzy książkowych, która znajduje się w wewnętrznej części okładki, będąc niejako pierwszą stroną kalendarza. Wklejki są częścią kalendarzy, która pełni głównie funkcję konstrukcyjną kalendarzy książkowych, łącząc okładkę z blokiem. Najczęściej wklejki są niezadrukowanym, białym papierem offsetowym o gramaturze wyższej niż standardowy papier do drukarek, ale czasem służą one również indywidualizacji kalendarzy firmowych.

Aby wykorzystać wyklejki jako część kalendarza, wpływająca na indywidualny charakter kalendarzy książkowych, wystarczy subtelny nadruk logo, lub nawet „tapety” powstałej z powtarzającego się logo na jednolitym tle. Równie dobrze wyklejka może posłużyć jako słowo wstępu do kalendarza, czy też miejsce na życzenia zarządu firmy dla pracowników lub klientów.

Indywidualne wyklejki reklamowe są znacznie mniej popularne od wklejek, co w dużej mierze uwarunkowane jest faktem, że indywidualne wyklejki można zamówić w zasadzie wyłącznie w przypadku kalendarzy wykonywanych na specjalne zamówienie. W przypadku kalendarzy gotowych, wymiana wyklejki wiązałaby się z koniecznością wyrywania bloku i ponownego zawieszania go, co niesie za sobą ryzyko popsucia bloku i okładki, jednocześnie znacząco podnosząc koszt kalendarzy.